poniedziałek, 5 maja 2014

I'M BACK AGAIN

Minęło sporo czasu aż w końcu zrozumiałam, że blogowanie to coś co uwielbiam robić.Jedyne co mi w tym przeszkadza to mój brak organizacji. Teraz pewnie pomyślicie co za głupoty opowiadam. To prawda frekwencja u mnie nie jest w najlepszym stanie, ale uwierzcie mi, że mimo tego, że nie piszę tu notek, codziennie czytam różne blogi i staram się wreszcie odnaleźć ten jeden temat, z którym chciałabym się Wami podzielić. Nie chciałam też przychodzić z czymś co Was zanudzi lub też sprawi,że nigdy więcej tu nie zajrzycie. Będę bardzo się starała,ale ten blog wreszcie zaczął żyć pełnią życia. Mam nadzieję, że kolejna próba się powiedzie. Brzmi nieźle zobaczymy jak pójdzie z realizacją :)


NOWOŚCI

 bluzka : sinsay
 sukienka : sh
sukienko-spodnie : sh


 wazelina : sklep Ziaja
 suchy szampon


musująca kula do kąpieli : biedronka




Miłego dnia x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz