piątek, 4 lipca 2014

NEW IN/PREZENTY URODZINOWE

Czy tylko mi ten rok tak szybko minął? Jeszcze niedawno stresowałam się pierwszym dniem szkoły, a tu już niedługo druga klasa. Cieszę się, że nie było tak strasznie jak mi się wydawało i dałam radę. Pogoda trochę szwankuje, ale słyszałam, że od następnego tygodnia ma być lepiej ( przynajmniej w moich okolicach). Już nie mogę doczekać się kiedy założę moje szorty i będę mogła cieszyć się wolnym czasem. Jestem tym trochę zaskoczona, bo nigdy nie przepadałam za latem. Nie mówię, że go nie lubiłam , ale zawsze preferowałam wiosnę, albo zimę. Wydaję mi się, że te ciągłe deszcze i zmienna pogoda nieźle dały mi w kość i po prostu marzy mi się miło spędzony czas nad morzem, szum fal i gorące słońce. Nie przedłużając chciałabym Wam pokazać prezenty z moich urodzin. Pare z nich było z mojej listy *must have*, dlatego cieszę się , że wpadły do mojej szafy.


Delikatny naszyjnik ze znakiem nieskończoności, na pewno sprawdzi się do letnich sukienek.




Bardzo lubię perfumy a Adidasa, bo sprawdzają się szczególnie w lecie. Mają lekki zapach i dają uczucie świeżości :)




Świeczki to zdecydowanie coś czego nigdy nie powinno zabraknąć w moim pokoju. Uwielbiam ♥

Bluzka reserved
Spódniczka Cubus ( Must have) 


Miłych wakacji :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz