poniedziałek, 17 marca 2014

DIY - midi rings ze starej bransoletki

Kiedy ostatnio robiłam porządki w mojej biżuterii znalazłam stare bransoletki,które ostatni raz założyłam chyba jak miałam z 6 lat.Od dłuższego czasu planowałam już zrobić taki DIY,bo strasznie podobają mi się tego typu pierścionki.Są one świetnym dodatkiem do każdej stylizacji. Drut, z którego była zrobiona bransoletka(nie wiem czy można to nazwać drutem,ale tak przyjmijmy),był bardzo twardy,dzięki czemu pierścionki nie zaginają się.Fakt,że miałam mały problem z ukształtowaniem ich,dlatego użyłam w tym przypadku korektora.Był to mój pierwszy raz, więc nie ukrywam,że za drugim razem nie wyszło już tak pięknie.Bardzo fajnie wyglądają również jak zrobi się je z druta,jest to o wiele prostsze i mniej czasochłonne(ale zależy to od grubości druta)








 przód
 tył



1 komentarz: