czwartek, 30 stycznia 2014

NEW IN


Dziś chciałabym Wam pokazać nowości,które wpadły ostatnio do mojej szafy.Większość z nich były na mojej liście *MUST HAVE*. Cieszę się,że kupiłam je dopiero na wyprzedażach,bo trochę zaoszczędziłam.Stwierdziłam,że skupię się na tych najważniejszych i nie będę kupowała rzeczy, które nie są mi potrzebne i będą tylko leżały w szafie.Oprócz tego kupiłam też dwie kurtki zimowe,które były po dużej przecenie oraz buty na zimę.Na szczęście w tym roku zima przyszła troche później, więc te rzeczy nie były mi tak od razu potrzebne.






♥ balerinki ( lista *must have*) długo szukałam balerinek,bo nie mogłam znaleźć takich,które by mi się podobały i takie,które przylegałyby mi do stopy,bo mam bardzo wąskie i ciężko mi jest kupić jakiekolwiek buty. :)

 ♥ sweterek ( PEPCO)
 ♥ spodenki pod sukienkę,
♥ kredka do brwi
♥ dwie czapki ( *must have*)




♥ bransoletka

 


♥ świeczki



♥ po zapaleniu dają przepiękny zapach i robią magiczny nastrój.




Miłego dnia,a ja idę się cieszyć resztką ferii ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz