piątek, 28 września 2012

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać mój ostatni nabytek-prezent od tatusia ♥.W środku znalazłam również herbatę.Pomyślicie pewnie ''co w tym takiego niezwykłego?'' ja też tak pomyślałam,ale jestem osobą,która uwielbia dodatki,małe napisy i wszystko co małe, śliczne,niezwykłe.Na jej odwrocie była instrukcja.Zaciekawił mnie napis: ''pomyśl życzenie''. Nie sądzę ,żeby się spełniło,ale zabawa może być ciekawa-uwielbiam takie rzeczy.Głupia herbatka,a tyle pisania ugh, no nic w takim razie przechodzę do zdjęć :)













''tylko białych kotów na drodze''



Ogólnie teraz taka zamuła. Jestem zła bo jest ciepło,a ja siedzę na komputerze, po mimo , że skończyłam o 11.30 od 8.20 - jestem STRASZNA ! :D. Weekend , a po nim wyjazd.Trochę się boję - standard.Nie wiem jak to będzie,jak to jest trafić do rodziny, z która porozumieć możesz się tylko w języku angielskim ( no chyba , że znasz włoski).Pożyjemy zobaczymy !
Ciepło jest na polku więc może zaraz na rower się wybiorę . Życzę wspaniałego weekendu bez nauki ! :) xo ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz