poniedziałek, 24 września 2012

Nie mam zdjęć postaram się je zrobić już niedługo.Chciałam tylko powiedzieć, że blog będzie chwilowo zawieszony.Powodem tego jest mój wyjazd do Mediolanu oraz dużo nauki i brak pomysłu na jego prowadzenie.Postaram się zebrać dużo materiałów oraz poszukać inspiracji na bloga( konkretnie na wygląd-jakieś pomysły?).Na razie nie mam pomysłu lecz mam nadzieję , że wszystko okaże się w czasie :) Pokażę Wam pakę inspiracji w tym poście :) W środę wycieczka klasowa może parę zdjęć się znajdzie . Miłego dzionka :)

I miss summer :c













Ostatnio kupiłam "Twista" nigdy nie przepadałam za tą gazetą , a tu proszę :D moja szafa została ozdobiona( moja mama by tego tak nie nazwała) plakatami właśnie z tej gazety :) polecam.
Odnośnie zakupów przydałoby się kupić trochę ciuszków bo zimno już się robi i nie pogardziłabym jakimś kominem czy butkami, albo płaszczykiem-pomyślimy!:D
Idę się uczyć bo jutro test z historii z 1 klasy -.- , a potem spotkanie do bierzmo *.*- uwielbiam i jestem mega ciekawa :) . Muszę się zapisać na tańce i zacząć grać na gitarze.Postanowiłam , że koniec z lenistwem,trzeba temu zapobiec i wziąć się w garść.To fajna okazja żeby zabić trochę czasu.Można też poznać nowe, ciekawe osoby -jestem ZA.Mogłabym chodzić w szkole na zajęcia sportowe ,siatkę,rolki itp. ale oczywiście są wtedy kiedy nie mogę lub kiedy mam kółko-super.A odnośnie tego jeszcze zastanawiam się nad chodzeniem na oazę. Myślicie, że to dobry pomysł ? chodziliście lub chodzicie na to lub na coś podobnego? Potrzebuję porady- pomożecie?:) 



Miłego dnia , Sarah xoxo :*

2 komentarze: