czwartek, 23 sierpnia 2012

HEJCZEŚĆ , nie pisałam bo nie miałam pomysłu na notkę nic mi do głowy nie przychodziło , a i zdjęcia nie były takie ciekawe.Niedługo wybieram się nad wodę , bo mieszkam tu już 15 lat i ani razu tam nie byłam więc troche mi głupio , a pogoda sprzyja kąpaniu się ! Dziś pokażę Wam kolejne zdjęcia , możecie mi powiedzieć , zaproponować co byście chcieli , abym tu wstawiała i w ogóle? Bardzo bym była wdzięczna :)
Dziękuję za miłe komentarze o moich ''bazgrołach'' to bardzo miłe :)



 nowy zakup :)


 spodnie do ucięcia







 Cloe :)




Miłego dnia Robaczki ! :D proponuję rower lub rolki muszę się poruszać bo mi kości rdzewieją !
tu dla Was kilka filmik :D polecam ! :D

3 komentarze:

  1. Udanego wypadu nad wodę:)
    świetne buty i te fioletowe włosy!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. fioletowe włosy :o :)
    U mnie rozdanie, jeśli masz ochotę, to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń